زیر گنبد کبود

زیر گنبد کبود

زندگی یعنی باور
میخواهم خودم را باور کنم
زیر این گنبد کبود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نابغه

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۰۵ ب.ظ


نابغه بودن یعنی چی؟

نخبه یعنی چی؟

آیا خر خون همان نابغه ست؟

اصلا به کی میگن نابغه؟

اول آدما خرخونن بعد نابغه میشن یا اول نابغه ان بعد خر خون میشن؟

من تعریف واضحی از اینا  ندارم، کلا نامفهومه برام!!!

یه کتابی که تا حالا نخوندمش و فردا امتحان دارم

کتاب فیزیک پیش دانشگاهی تجربی

واقعا سخته برای اولین بار بخونمش و کلا حفظش کنم و بخوام توی این درس یه نمره توپ بگیرم

یا من نابغه نیستم یا نابغه ها خر خونن نه نابغه!!!

یا من اصلا نه نابغه ام نه خرخون

خرخون رو که مطمئنم نیستم

ولی از یه چیز مطمئنم

من تنبلم و اصلا درس نمیخونم و میخوام که درس رو بلد باشم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۹
نیلوفر بیات

نظرات  (۲)

۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۰۷ سید علی غضنفری
  باسلام
وب بسیار خوبی است به من هم سر بزن.
پاسخ:

سلام خیلی ممنون

در اسرع وقت

نابغه می تونه خرخون بشه ولی هیچ خرخونی نابغه نمیشه... :)
پاسخ:

baleeeeee

mersi masomeh jan

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی