زیر گنبد کبود

زیر گنبد کبود

زندگی یعنی باور
میخواهم خودم را باور کنم
زیر این گنبد کبود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

واقعیت خیالی

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۳۸ ب.ظ

بیزارم از خیال هایی که هر روز در آن زندگی میکنم و نفس میکشم

بیزارم از خیالی که در آن تو را به آغوش میکشم و دقایقی بعد از تو متنفر میشوم

از خیالی که در آن با تو خوش هستم و میخندم

خیالی که تو در آن افسوس میخوری و من پشیمانی را در چشمانت میبینم

خیالی که تو دیگر برای من هیچ هستی

خیالی که من در آن تو را همانگونه میشکنم که تو مرا شکستی

بیزارم از خیالی که من در بهترین ، بهترین و بهترین هستم

بیزارم از خیالی که در آن شخصیت هایی هستند که حتی مرا نمیشناسند

 ولی من آنها را به وضوح میشناسم و هر روز و هر لحضه به آنها فکر میکنم.

دلم واقعیت میخواهد، واقعیتی که در آن هیچ ام

واقعیتی که هیچ کس در آن مرا نمیشناسد، و نمیداند که آیا من معمولی ام یا نابغه

آیا من یه متن را در همان بار اول خواندن حفظ میکنم یا در بار دهم

واقعیتی میخواهم که در آن دل شکسته ام را لمس کنم

غرور از دست رفته ام را ببینم

و افسوس عمر از دست رفته ام را بخورم

دلم سادگی میخواهد

دلم زندگی ایی می خواهد که در آن به حقیقت تلاش کنم و سختی اش را حس کنم

دلم واقعیتی میخواهد که وقتی در آن توهینی شندیم به حقیقت ناراحت شوم

آرزوهای حقیقی میخواهم، آرزوهایی که در واقعیت طلب میکنم

آری

واقعیتی میخواهم که حتی در آن هیچ ام، هیچ هیچ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۹
نیلوفر بیات

نظرات  (۴)

سلام وبسایت خوبی داری ممنون میشم به منم سربزنی
پاسخ:

salam

kheili mamnon

dar asrae vaght

نه بعضی وقتا خیال خوبه... لازمه :)
پاسخ:

vali man kolan toye khiyalam

۰۵ تیر ۹۳ ، ۰۰:۴۰ معلم کوچولو
چه جالب!
یه دوست وبلاگی داشتم اسم وبش همین بود و یه مدت قالبش هم همین شکلی بود
فکر کردم اونی
ولی اون آقا بود

پاسخ:

che jaleb

man ke taghalob nakardam

 

hamintori toye zehnam omad

az beine ghaleba in ghashang bod

سلام
واسه چی نرفتی؟!!!!!!! :(
پاسخ:

kolan ghati kardam

dobare mikhonam va azmone ghalamchi ham miram

emsalo aslan nafahmidam chi shod va che jori gozasht

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی