زیر گنبد کبود

زیر گنبد کبود

زندگی یعنی باور
میخواهم خودم را باور کنم
زیر این گنبد کبود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

امتحان

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۴۱ ب.ظ


امتحان دارم

اونم چییییییییییییی

ریاضی فیزیک و شیمی

فکر کن من باید درس هایی رو امتحان بدم که اصلا سر کلاس نرفتم

فقط دعا میکنم قبول بشم

بچه هایی که رشته تجربی( پیش دانشگاهی) هستن یا بودن

لطفا بگن من چه کتابایی بخونم تا بتونم یاد بگیرم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۵
نیلوفر بیات

نظرات  (۵)

۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۵۰ -‘๑’- فــافــا בפֿـتــَر فـَروَرבیـنــ☂ـے -‘๑’-
:) فدات نیلو جونیم باوشه
راستی نیلو سنجاقک بودی دیگه هووم؟

وبلاگت خیلی خوجمل بود اجی
پاسخ:

سلام فافا جون

مرسی عزیزم چشمات خوشگل میبینه

بله خودشم دیگهههه

سلام نیلوفر جان

در مورد چیزی که گفتی باید بگم که واقعیتش اینه که بچه های زبون دار بیشتر تو چشمن
البته من بعضی وقتا از قیافه یکی خوشم میاد :) ولی بیشتر اوقات بچه مودبا مورد توجه منن
خب شما هم یه وقتایی جرات به خرج بده به معلمت نشون بده که پشت چهره آرومت چه قلب مهربونی داری

من به نمایندگی از همه معلمان ازت عذرخواهی میکنم


راستی کدوم نیلوفری؟
پاسخ:

سلام خانم معلم

خب خجالت نمیذاشت بگم دیگه

ولی الان دیگه خجالت نمیکشم

خخخخخ

الانم که دیگه فایده نداره چون دیگه مدرسه نمیرم

امتحــــــــــــــان؟؟ آموزشگاه ماموزشگاه میری؟ :D
پاسخ:

نه غیر حضوری پیش دانشگاهی میخونم

امتحان ریاضی و فیزیک و شیمی پیش دانشگاهی رشته تجربی دارم

آها یادم اومد کدوم نیلوفری
لینکت میکنم عزیزم
پاسخ:

خیلی ممنون مرسی

سلام عزیزم ایشالا همین امسال قبول میشی
اگه هنوز امتحان ندادی برای شیمی گل واژه خوبه
برای ریاضی گاج خوبه
برای فیزیک خود کتاب رو باید بلد باشی
نمونه سوال هم بنی هاشمی خوبه
پاسخ:

سلام مرسی نازنین جون

اتفاقا همینارو دارم

پس از رو همین کتابا میخونم

بازم مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی