زیر گنبد کبود

زیر گنبد کبود

زندگی یعنی باور
میخواهم خودم را باور کنم
زیر این گنبد کبود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

فرشته

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷ ب.ظ


تق تق،

تق تق،

باز صدای در جهان به گوش می رسد

فرشته ی کوچک پشت در هستی ایستاده

با چشمانی معصوم، قلبی پاک و سرشار از مهربانی

بی آلایش و با سخاوت؛

وارد شد

دیو صفتان دورش حلقه زدند

فرشته به آنها خوبی کرد

دیو صفتان به او خندیدند

فرشته باز خوبی کرد

دیو صفتان به او حسادت کردند

و فرشته دیگر بار خوبی کرد

و دیو صفتان تاب نیاوردند

تیر زهر آگین پستی به قلب او نشاندند و دیگر...

آری

فرشته دیگر فرشته نبود

او به دیو صفتان پیوسته بود.

تق تق تق؛

صدایی می آید!!!

آری باز پشت در هستی فرشته ای منتظر است.

انگار خداوند هنوز امیدوار است!!!

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۴
نیلوفر بیات

نظرات  (۵)

قشنگ بود
:)
به روزیم با بازهم تنگ است دلم
Www.parishaniat.blog.ir
پاسخ:

مرسی

تازه امروز نوشتمش

فاقروا ما تیسّر من القرآن...

هرچه می توانید قرآن بخوانید....حرف خودش می آید! پناه بر خدا
پاسخ:

قرآن جالبه

من میخواستم قاری قرآن بشم وسط راه ولش کردم

ولی دوباره شروع میکنم

نمیدونم خدا منو قبول داره یا نه

:) همیشه خدا به انسان ها امید داره...
پاسخ:
اگه امید نداشت هیچ وقت نمی آفرید
صد سال ره مسجد و میخانه بگیری / عمرت به هدر رفته اگر دست نگیری

بشنو از پیر خرابات تو این پند / هر دست که دادی به همان دست بگیری . . .

http://eshragh-it.blog.ir
پاسخ:
مرسی از شعر زیباتون
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۳ دردونه ی خــــدا...!
عالی بود...
متنهاتو خودت مینویسی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:

salam

mersi

bale khodam minevisam

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی