زیر گنبد کبود

زیر گنبد کبود

زندگی یعنی باور
میخواهم خودم را باور کنم
زیر این گنبد کبود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

باغ لاله ها

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲ ق.ظ


پیشنهاد میکنم حتما باغ لاله ها برید( جاده چالوس- گچسر)

اینم چند تا عکس از لاله ها که خودم گرفتم

فقط چون عکس ها زیاده گلچین کردم

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۰
نیلوفر بیات

نظرات  (۲)

خوشگله
پاسخ:

مرسی

خیلی هاش آپ نشد

۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۰ دردونه ی خــــدا...!
عالی بودن...
من عاشق گلــــــــــــــــــــهام.. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی